Taki środek reklamy od lat pozostaje bezkonkurencyjny pod wieloma względami. Co ciekawe, nawet dynamiczny rozwój w marketingu nie zmienił tego, że polscy reklamodawcy chętnie korzystają z podstawowych założeń reklamy outdoorowej. Billboardy są stosunkowo tanie, a jednocześnie pozwalają dotrzeć do dużego grona odbiorców. Sprawdź, jakie są zalety billboardów reklamowych.
Tablice reklamowe to wysoka oglądalność i wysoki potencjalny dochód
Billboardy reklamowe towarzyszą kierowcom i przechodniom każdego dnia. Można zauważyć je w drodze do szkoły czy pracy i w podróży. Zapadają w pamięć do tego stopnia, że podświadomie zapamiętujemy ich przekaz, a kiedy reklama się zmieni, odruchowo zwracamy na to uwagę.
Tego rodzaju nośniki reklamowe wyróżnia wysoka oglądalność, którą zawdzięcza się między innymi widoczności tablicy. Duże rozmiary powodują, że billboard umiejscowiony na terenie o dużym natężeniu ruchu codziennie oglądają tysiące osób. Taka reklama Gdańsk https://www.znajdzreklame.
Billboardy to prosty przekaz – neutralny, ale wciąż zauważalny
Agresywne reklamy, od których trudno uciec to marketing, którego klienci nie lubią najbardziej. Klasyczny billboard z https://www.znajdzreklame.pl/billboardy/gdansk nie narzuca się odbiorcom i nie nawiązuje bezpośredniego kontaktu. Jest neutralny, a jednocześnie widoczny z dużej odległości.
Najlepsze efekty przynosi tablica reklamowa z prostym, ale chwytliwym przekazem. Może to być zapadająca w pamięć grafika lub chwytliwe hasło, do którego mimowolnie będą wracać pamięcią odbiorcy. Billboardy nie pozwalają od siebie uciec – każdy, kto je mija, choćby w minimalnym stopniu, odbiera ich przekaz. Później w razie potrzeby można wrócić pamięcią do treści reklamy i znaleźć nazwę firmy w Internecie.
Billboard reklamowy oznacza niskie nakłady finansowe
Skuteczność działania reklamy outdoorowej można porównywać do reklam telewizyjnych oraz internetowych. Jednak billboardy są zazwyczaj tańsze, a jednocześnie „pracują” na siebie przez dwadzieścia cztery godziny na dobę, więc cenowo są bezkonkurencyjne.
To właśnie niskie nakłady finansowe sprawiają, że tablice reklamowe wykupują zarówno znane korporacje, jak i niewielkie firmy. Dobrze widoczna tablica (przy drodze szybkiego ruchu, na skrzyżowaniu, na przystanku autobusowym czy obok supermarketu) działa o dowolnej porze dnia i nocy. Każdego dnia mijana jest przez tysiące klientów, którzy mimowolnie zwracają uwagę na zawarty w niej przekaz. Żadna inna forma reklamy nie działa w taki sposób.